SEO članki so krajši ali nekoliko daljši članki, ki se objavljajo na spletu z namenom optimizacije spletnih strani. Načeloma gre za zelo enostavna spletna besedila, ki so prvenstveno namenjena algoritmom iskalnikov, zato ni treba, da so s tem namenom napisana prvovrstno, saj iskalnikov ne zanima vsebina, ampak struktura oziroma točno določene značilnosti. Vendar pa se preko njih predstavlja tudi naše podjetje, saj je v tistih, ki pomagajo optimizaciji naše spletne strani, link oziroma povezava na našo spletno stran. Zaradi tega pa ni več vseeno, kakšna je njihova vsebina in kako so napisani, zato tudi ni čisto vseeno, komu zaupamo to nalogo.
Verodostojnost informacij
Zelo pomembno je, da so SEO članki verodostojen vir informacij in da predstavljajo vaše podjetje v najboljši luči. To pomeni, da mora pisec pred začetkom pisanja dobro pregledati vašo spletno stran oziroma pridobiti čim več podatkov o temi, o kateri piše. V besedilu ne sme napisati nič takšnega, kar ni res, zato mora biti pri svojem delu pazljiv. Izkušeni pisci to zelo dobro obvladajo, zato lahko verodostojno pišejo o prav vsaki temi. Poleg tega pa svoje delo opravijo hitro in učinkovito, zaradi česar boste z njimi zagotovo zadovoljni tako po vsebinski plati kot nasploh.
SEO članki kot dodatna reklama
Če so članki, ki se jih na spletu objavi z namenom optimizacije vaše spletne strani, spisani vsaj malce marketinško oziroma prodajno, pa lahko predstavljajo tudi dodatno reklamo ali promocijo za vaše podjetje ali blagovno znamko na spletu. Na pozitiven način lahko predstavljajo vaše izdelke, spletnim obiskovalcem podajajo informacije o njih, pri tem pa poudarjajo njihove kvalitete. Enako velja tudi za storitve, ki jih nudite. To pa je še en razlog več, da morajo biti tudi članki za optimizacijo napisani kakovostno, zato je smiselno, da jih napiše čim bolj izkušen in vešč pisec, ki se spozna tako na pisanje takšne vrste člankov kot na pisanje prodajnih in marketinških besedil. Tako boste poskrbeli še za dodatno reklamo na spletu.